HTML

Dinnye szappanopera-élete

Isten összehívta az angyalokat, Dinnyére mutatott és azt mondta: "Nézzétek, csinálok showműsort, hogy legyen min röhögnünk!" És ezzel elkezdődött Dinnye szappanopera-élete.

Friss topikok

Címkék

Linkblog

Eljött a pillanat

2009.03.29. 23:31 DINNYE

Hát idáig fajultak a dolgok: nekiálltam blogot írni.

Nem hittem volna, hogy eljön ez a pillanat is... Bár az életem tele van amolyan szappanopera-epizódokkal, amelyekről ugyanígy nem gondoltam volna, hogy valaha megtörténnek - például, hogy beleszeretek egy nős-gyerekes pasiba. Vagy hogy szerelmes lesz belém a főnököm. Meg ilyenek...

Az a fajta leányzó vagyok, aki "átlagos" életet él, munkával, egyetemmel, BKV-bérlettel, pasihegyekkel, albérlettel, lakótárssal - de én ezt nem értem, velem mindig történik valami. 5 percenként. Esküszöm, megőrülök ettől az egésztől!  

 Hát, ez vagyok én...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szappanoperaelet.blog.hu/api/trackback/id/tr911034273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása